نعمتی:

خودروسازان به رضایتمندی مشتری توجه کنند

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خودروسازان باید به رضایتمندی مشتری توجه کنند، گفت: ما بارها به وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرده ایم که تلاش آنها در سال آتی ارتقای کیفیت و بهبود خدمات پس از فروش باشد.

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از کاهش کیفیت خودروهای داخلی، گفت: افزایش قیمت خودروهای داخلی طی سال های اخیر متناسب با کیفیت آن نبوده و ما همواره به این موضوع انتقاد داریم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بهبود وضعیت خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت از خواسته های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بوده و خودروسازان نیز باید به رضایتمندی مشتریان توجه کنند.

وی تصریح کرد: ما بارها به وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرده ایم که تلاش آنها در سال آتی ارتقای کیفیت و بهبود خدمات پس از فروش باشد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود مجلس به بحث کیفیت خودروهای داخلی نیز عنوان کرد: قطعا مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد، چراکه ارتقای کیفیت یک خواسته عمومی بوده و باید در راستای ارتقای آن تلاش کرد.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قیمت خودروها همگام با کیفیت رشد کرده، گفت: وعده مسئولین ارتقای وضعیت خدمات پس از فروش و کیفیت است و خودروسازان داخلی نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

برچسب ها

اخبار برگزیده، بازار خودرو