حسن پور بیگلری:

بازاریابی لازمه ی رونق تولید است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: همزمان با رونق تولید باید به موضوع بازاریابی برای محصولات تولیدی توجه شود به دلیل اینکه تولید محصولاتی که مشتری قابل قبولی ندارند به درآمدزایی و اشتغالی زایی پایدار منتهی نخواهد شد.

خانه ملت؛ شهباز حسن پور بیگلری در خصوص رونق تولید گفت: اینکه باید فعالیت های تولیدی و صنعتی رونق یابد اولویت است به دلیل اینکه با توجه به جمعیت بالای جوان و بیکاران در کشور برای اشتغالزایی باید در اقتصاد رونق قابل قبول ایجاد کرد.

نماینده مردم مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته همزمان با رونق تولید باید به موضوع بازاریابی برای محصولات تولیدی توجه شود به دلیل اینکه تولید محصولاتی که مشتری قابل قبولی ندارند به درآمدزایی و اشتغالی زایی پایدار منتهی نخواهد شد.

لزوم توجه به بازاریابی داخلی و خارجی

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در هرصورت توجه به بازاریابی داخلی و خارجی یک اصل اقتصادی و کارشناسی است؛همچنین باید از دانش و تکنولوژی های نوین استفاده کرد تا محصولات تولیدی توان رقابت با تولیدات بین المللی را داشته باشند.

حسن پور بیگلری،افزود: توجه به نیاز مشتریان داخلی و خارجی باید در فعالیت های تولیدی لحاظ شود تا زمینه رونق اقتصادی و رشد صادرات فراهم شود تا در موضوعاتی مانند اشتغال و کسب درآمد ارزی کشور پیشرفت کند.

دیپلماسی اقتصادی و ارائه مشوق های صادراتی از لازمه های رونق تولید صادرات محور

وی افزود: بکارگیری دیپلماسی اقتصادی موفق در سطح بین الملل، ارائه مشوق های صادراتی و تسهیل فعالیت های اقتصادی از لازمه های رونق تولید صادرات محور است که زمینه ساز رشد اشتغالزایی در کشور است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به تامین نقدینگی مورد نیاز بخش تولید، یادآور شد: حمایت و پشتیبانی عملی از بخش تولید،بصورت کلی بسیار مهم است البته باید از فعالیت های تولیدی که به تولید محصولات با کیفیت منتهی می شود،بیشتر حمایت کرد./

برچسب ها

احیای تولید، اخبار برگزیده، استفاده حداکثری از توان تولید داخلی، افزایش تولید، افزایش تولید داخل، انحراف نقدینگی، انحراف نقدینگی از بخش تولید، تأمین نقدینگی، تامین نقدینگی، ضریب اثرگذاری نقدینگی، کمیسیون برنامه و بودجه